Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 1625 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych, Paweł Bryła
Społeczne światy, Kacperczyk Anna

Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania ... więcej

Autorka podejmuje tematykę coraz bardziej popularnej działalności sportowej, rekreacyjnej oraz hobbystycznej, jaką jest wspinanie. ... więcej

Wybór tekstów z dziejów języka polskiego,
Znaczenie przejrzystości w polityce fiskalnej, Radosław Piwowarski

Dwutomowa antologia pod red. prof. Marka Cybulskiego przynosi uporządkowany chronologicznie zbiór ponad pięciuset tekstów polskich. ... więcej

Przejrzystość polityki fiskalnej wymusza racjonalne ekonomicznie zacho¬wania na politykach, przez co umożliwia efektywniejsze funkcjonowanie ... więcej

Rola polityki spójności Unii Europejskiej w usuwaniu regionalnych nierówności gospodarczych. Wnioski dla Polski, Tomasz Dorożyński
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów, Tomasz Domański

Opracowanie poświęcone jest roli polityki spójności Unii Europejskiej w niwelowaniu nierówności w gospodarczym rozwoju ... więcej

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy ... więcej

Przyszłość prawa pracy,
Praca tymczasowa. Droga do kariery czy ślepy zaułek?, Bogusława Urbaniak, Piotr Oleksiak

Obszerny tom poświęcony problemom, wyzwaniom, perspektywom i zagrożeniom polskiego i europejskiego prawa pracy. W tekstach znanych polskich ... więcej

W książce poruszane są bardzo aktualne zagadnienia wzbudzające duże zainteresowanie (i emocje) w środowisku naukowym, praktyków ... więcej

Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, Marika Świeszczak
Czego chce współczesna kobieta? Problematyka kobieca na łamach polskiej prasy w Łodzi przełomu XIX i XX wieku,

W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę ... więcej

Antologii tekstów poświęconych problematyce kobiecej z przełomu XIX i XX wieku, za tytuł posłużyło pytanie, które ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa DOMOWA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier